Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Να μην ξεχάσω

Να μην ξεχάσω ότι είμαι άνεργος.
Να μην ξεχάσω ότι δεν έχω όνειρα.
Να μην ξεχάσω ότι τα όνειρα που δεν έχω ρευστοποιήθηκαν και έγιναν βίλες για λίγους.
Να μην ξεχάσω ότι έχει καταλυθεί η δημοκρατία.
Να μην ξεχάσω ότι έχω ναζιστές στο κοινοβούλιο μου.
Να μην ξεχάσω να κλείσω την τηλεόραση.
Να μην ξεχάσω να διαβάσω κάνα βιβλίο
                     κυρίως ιστορία να διαβάσω.
Να μην ξεχάσω ότι στη χώρα μου αυτοκτονεί ένας άνθρωπος την ημέρα.
Να μην ξεχάσω ότι τα επίσημα στοιχεία δείχνουν πως η χώρα μου περνά ανθρωπιστική κρίση.
Να μην ξεχάσω ότι δεν βλέπω ανθρώπους να χαμογελούν.
Να μην ξεχάσω ότι η πιο παραγωγική γενιά φεύγει στο εξωτερικό.
                                  Αυτοί που μένουν φεύγουν για τον ψυχίατρο.
Να μην ξεχάσω ότι οι προσπάθειες μου για αλλαγή λοιδορήθηκαν και ποινικοποιήθηκαν.
Να μην ξεχάσω ότι αυτοί που ψήφισα, το "όχι" ξέρουν να το λένε μόνο σε μένα.
Να μην ξεχάσω ότι οι νόμοι της ζούγκλας που ορίσαμε αρμόζουν στη ζούγκλα, όχι σε πολιτισμούς.
Να μην ξεχάσω ότι αύριο θα λογοδοτήσω στα παιδιά μου γι αυτά που έκανα αλλά και που δεν έκανα.
Να μην ξεχάσω ότι η τοπική αυτοδιοίκηση είναι ένα πρώτο σκαλοπάτι για να φτάσουμε στη συνολική αναδιάταξη.
Να μην ξεχάσω ότι οι υποψήφιοι είναι προσωπικά υπεύθυνοι για όλες τις θέσεις και τις πράξεις του κόμματος που τους υποστηρίζει.
Να μην ξεχάσω ότι είμαι προσωπικά υπεύθυνος να βάλω ένα stop προς την κατεύθυνση που οδηγούμαστε.


Σε δυόμιση μήνες δεν πρέπει να ξεχάσω ότι έχω μία ζωή και την έχω σήμερα. Ούτε χθές, ούτε αύριο. Τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου