Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Αναπτυξιακές προτάσεις τον καιρό του success story

Αφού ο καθένας λέει ότι θέλει,όποτε θέλει, θα πω κι εγώ τα δικά μου.

-Κατάργηση των Νέων Ελληνικών. Αν εξαιρέσεις 10 συγκεκριμένες λέξεις που χρησιμοποιούμε καθημερινά (μαλάκα, καριόλα, προχώρα, κουνήσου, πράσινο κλπ) τις οποίες προτείνω να κρατήσουμε,τα υπόλοιπα μπορούν να καταργηθούν. Προαιρετικά αν συμφωνήσει το Ελληνικό κοινοβούλιο, μπορούμε να κάνουμε νέα επίσημη γλώσσα τα Καντονέζικα και έτσι να αρχίσουμε να προσαρμοζόμαστε στην ιδέα πως το made in Greece θα είναι το νέο Made in China της Ευρώπης.

-Κλείσιμο όλων των νοσοκομείων. Έτσι κι αλλιώς, αφ΄ενός οι Έλληνες δεν δείχνουν να νοιάζονται και πολύ για την υγεία τους (γλεντζεδικος λαός οι Έλληνες....) αν σκεφτείς ότι καπνίζουν ασύστολα, καταναλώνουν τα παϊδάκια σαν τις καραμέλες και τα λουκάνικα για σνακ ενώ το βράδυ τρώνε πάντα ένα γιαουρτάκι και αφ΄ετέρου όλοι τους είναι γιατροί! Πρώτα εξετάζουν τα συμπτώματα τους, μετά ρωτάνε δυο τρεις γειτόνους, ρίχνουν μια ματιά στο google και ύστερα πάνε στο φαρμακείο να πάρουν το σωστό φάρμακο.

-Κλείσιμο όλων των σχολείων. Τα σχολεία είναι τεράστια κτίρια, με μεγάλο έμψυχο δυναμικό. Άρα έξοδα. Προτείνω λοιπόν την λεγόμενη τηλεοπτική επιμόρφωση. Τα παιδιά από το σπίτι θα ακολουθούν το εξής ημερήσιο πρόγραμμα.
8-9 Αυτιάς
9-10 Πορτοσάλτε
10-11 Καμπουράκης
11-12 Κωστόπουλος
12-1 Κοσιώνη
1-2 Τράγκας σε ραδιοφωνική ακρόαση

-Μπόνους τριμηνιαίο χαράτσι αν καταφέρεις να βάλεις λουκέτο στην επιχείρηση σου με χρέη λιγότερα από 30.000 ευρώ. Πιστεύω αυτή είναι μια πρόταση που θα ταράξει συθέμελα το οικονομικό και πολιτικό γίγνεσθαί της χώρας. Τώρα ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας το σκέφτεται να κλείσει το μαγαζί του καθώς αν και συνεχίζει να χρεώνεται, έχει ένα ρευστό στην καθημερινότητα του να αγοράσει τουλάχιστον τα τσιγάρα του. Σκέψου να πας να αυτοκτονήσεις και να μην έχεις καν ένα τελευταίο τσιγάρο. Ενώ έτσι, με την τριμηνιαία απαλλαγή σου μένουν πέντε φράγκα ρε αδελφέ να ετοιμάσεις την "έξοδο" σου σαν άνθρωπος.

Υ.Γ1: Έχω κι άλλες ιδέες αλλά δεν θα τις αναφέρω να μην μου τις κλέψουν. Θα περιμένω πρόταση από την κυβέρνηση να αναλάβω ρόλο, μπας και βγάλω κάνα φράγκο κι εγώ εκμεταλλευόμενος την ανώτερη ευφυΐα μου.

Υ.Γ2:Από τη στιγμή που αποφασίσαμε να αφήσουμε τις τύχες μας στα χέρια ανθρώπων που το γελοίοι δεν είναι καν αρκετό για να τους περιγράψει, έχουμε και θα συνεχίσουμε να έχουμε αυτό ακριβώς που μας πρέπει.

Υ.Γ3:Σήμερα κάνοντας μόνος μου μια μίνι δημοσκόπηση θέλοντας να δω αν θα επιβεβαιώσω τα αποτελέσματα των χθεσινών δημοσκοπήσεων, ρώτησα πέντε τυχαίους ανθρώπους αν θα ήθελαν εκλογές τώρα. Οι τρεις μου είπαν όχι γιατί θα πτωχεύσουμε, ο ένας ότι δεν τον ενδιαφέρει καθόλου και μόνο ο τελευταίος μου είπε ναι. Λοιπόν ναι, να μην απορείτε με τις δημοσκοπήσεις, είναι αληθινές. Είμαστε όντως τόσο ηλίθιοι. Α στα διάλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου